Tradició i innovació

Itinerari per la ceràmica de la Bisbal

Del dj. 25.07.24 al dj. 22.08.24 | 10:30 h

Aquest estiu, l'Associació de ceramistes de la Bisbal i el Terracotta Museu proposem un itinerari immersiu per la ceràmica de la Bisbal que començarà amb una visita guiada al Museu. Aquí descobrirem per què aquesta ciutat s'ha convertit en un dels centres ceramistes més importants del país, fins al punt de ser considerada la capital de la ceràmica a Catalunya. A continuació, emprendrem un recorregut que ens portarà a tres tallers de ceràmica professionals de la ciutat, cadascun amb una producció ben diferent, des dels més tradicionals fins als més innovadors, per mostrar l'àmplia varietat de ceràmica que es fa actualment a la Bisbal. Els artesans ens obriran les portes dels seus tallers i compartiran amb nosaltres els secrets del seu ofici. Una experiència única per submergir-vos en la tradició ceramista de la Bisbal.

Dijous 25 de juliol i 22 d'agost (places exhaurides)
Hora: 10.30 h
Durada aproximada: 3 hores
Idioma: català
Preu: 14 € | menors de 10 anys gratuït
Aforament limitat, cal fer reserva: 972 642 067 (horaris del Museu) o a través d'aquest formulari.
L'organització es reserva el dret d'anul·lar la vista si no s'arriba a un mínim de persones inscrites.
Tot i que es tracta d'un itinerari curt, donades les dates i l'hora en què es du a terme l'activitat es recomana que els assistents portin aigua per fer-lo.

Dijous
jul