Dissenyem una rajola

Activitat escolar: Visita + taller

Preu: 7,00 €. Mínim 20 participants.

Activitat inclosa en programa Indika de la Diputació de Girona.

Descomptes per a les escoles de la Bisbal d'Empordà.

Cuita opcional: 3'50 € / peça (s'afegirà al preu per alumne)

Per més informació i reserves podeu enviar-nos un correu a reserves.terracotta@labisbal.cat o trucar-nos de dilluns a divendres de 9 a 14 h al 972 642 067.

És imprescindible fer la reserva amb la màxima antelació possible i esperar la confirmació.

Aquesta activitat vol introduir als alumnes en el món de la ceràmica a través d'un objecte quotidià com un rètol amb el nom. A través de manipulacions simples s'aconsegueix una peça personalitzada.

Tenim ceràmica a casa?, per a què la fem servir? A l’exposició del Museu veureu tota mena de peces de ceràmica: algunes peces serveixen per ajudar en algunes feines, per posar-hi líquids o aliments i altres per fer bonic. La visita al Museu us ajudarà a visualitzar la gran varietat de peces que hi ha i amb quines tècniques es decoren.

Al taller farem servir una rajola crua per convertir-la en un rètol decoratiu on hi posarem el nostre nom, serà un element que, per exemple, podrem penjar a la nostra habitació. Amb el llapis escriurem el nostre nom, i amb un punxó el ratllarem (esgrafiarem) per tenir un cartell personalitzat i únic!

Observacions pràctiques per als grups:
- Es disposa d’aparcament propi, amb un ampli espai per autocars.
- L’espai exterior del museu és la zona de recepció i distribució dels grups.
- L’espai exterior es pot utilitzar com a zona d’esbarjo i esmorzar.