Tallers familiars

Finalitzat
diumenge, 25 d’agost | 11:00 h

Diumenge 28 de juliol, 11h
El meu propi bol de ceràmica
En aquest taller per mainada d'entre 7 i 12 anys farem una peça de ceràmica en tres dimensions: un bol, una peça que fem servir cada dia per esmorzar i que, probablement, no coneixem la feina que hi ha al seu darrere. Per fer-lo aprendrem a utilitzar motlles de premuda, una tècnica que a la Bisbal en deien el "apretón".

Durada: 75 minuts.
Preu: 12 € (inclou la cuita de la peça).
Per a mainada d'entre 7 i 12 anys.
Aforament limitat, cal fer reserva: 972 642 067 (horaris del Museu) o a través d'aquest formulari.
El museu es reserva el dret d'anul·lar la vista si no s'arriba a un mínim de mainada inscrita.

Diumenge 25 d'agost, 11h
Fem un gerro neriage a quatre mans!
El neriage és una tècnica molt utilitzada al Japó que consisteix a amassar dues o més argiles de colors diferents per tal de crear peces amb bonics efectes similars al marbre. En el taller aprendrem aquesta tècnica a quatre mans: veniu amb el vostre fill o filla i creareu una peça única i espectacular!

Durada: 75 minuts.
Per una persona adulta i una mainada d'entre 7 i 12 anys.
Preu: 22 € (inclou la cuita de la peça).
Aforament limitat, cal fer reserva: 972 642 067 (horaris del Museu) o a través d'aquest formulari (places exhaurides).
El museu es reserva el dret d'anul·lar la vista si no s'arriba a un mínim de parelles inscrites.

Diumenge
ago