Passaport dels Museus

Estiu 2024

Del dl. 15.07.24 al ds. 31.08.24

Aquest estiu, la Xarxa Territorial de Museus de les Comarques de Girona, formada pels 26 museus de la província de Girona, ha posat en marxa una campanya destinada al públic familiar.

Com funciona si encara no teniu el vostre passaport?

1. Si encara no el teniu, amb l'entrada al Terracotta Museu rebreu el vostre passaport gratuït.*

2. Durant la visita heu d'omplir el passaport amb el vostre autoretrat i dibuixeu el que més us ha agradat del museu.

3. Us posarem el vostre primer segell i rebreu el vostre primer regal.

4. Recordeu que aquest passaport el podeu utilitzar a qualsevol museu de la Xarxa de Museus de les Comarques de Girona, amb cada visita, podreu col·leccionar segells i imants exclusius.

Com funciona si porteu el passaport des d'un altre museu?

1. Adquiriu l'entrada del Terracotta Museu i visiteu-lo per dibuixar el que més us agradi.

2. Us segellarem el passaport i rebreu l'obsequi exclusiu del nostre museu.*

A l'interior del passaport hi trobareu una sèrie d'activitats i reptes per resoldre a casa. Exploreu i coneixeu el patrimoni dels museus de les Comarques de Girona.

Deixeu volar la imaginació amb els vostres dibuixos!

* Fins a esgotar existències.

Dilluns

Dimarts