Visita guiada “El Terracotta en sis peces”

Jornades Europees del Patrimoni 2024

diumenge, 13 d’octubre | 11:30 h

Visita guiada exprés a l'exposició permanent del Terracotta Museu on explorarem una selecció de les seves peces més destacades. A través d'aquest recorregut, aprofundirem en el procés d'elaboració d'aquesta manufactura, destacant les seves característiques principals i descobrint perquè la Bisbal és reconeguda com la capital de la ceràmica a Catalunya. A més, podrem conèixer de ben a prop l'edifici industrial en el qual està ubicat el Museu, una antiga fàbrica de revestiment ceràmic que conserva els seus espais singulars com les xemeneies, els forns i les bases de colar la terra.

Diumenge 13 d'octubre, 11:30 h
Idioma: català
Activitat gratuïta amb aforament limitat, cal reservar al 972 642 067 (horaris del Museu) o a terracottamuseu@labisbal.cat.
El museu es reserva el dret d'anul·lar la vista si no s'arriba a un mínim de persones inscrites.

Diumenge
oct