Antic Ceràmica

3a Trobada de col·leccionistes de ceràmica antiga al Terracotta Museu

diumenge, 27 d’octubre | 10:00 h
De 10 a 14 h

Entrada lliure i activitats gratuïtes

Un cop més, l’Associació Catalana de Ceràmica i el Terracotta Museu organitzen «Antic Ceràmica», la trobada especialitzada en ceràmica antiga de la Bisbal d’Empordà. Una fira d’exposició, venda i intercanvi de peces de ceràmica antiga i de col·leccionisme de totes les èpoques i de totes les tipologies (terrissa, pisa, paviments, ceràmica de revestiment, ceràmica artística i decorativa, etcètera). Amb una gran representació de la ceràmica bisbalenca, però amb peces d’arreu de Catalunya i de tota la península Ibèrica.

Durant tot el matí hi haurà portes obertes al Museu, però a més, però paral·lelament s’han programat diferents activitats complementàries com ara un taller de ceràmica per a mainada i dues presentacions de llibres a càrrec de Josep Antoni Cerdà: Rajoles de l’època del gòtic (Segles XIV-XVII), de Josep Antoni Cerdà, Mercedes González i Pere Puigderrajols i La col·lecció de ceràmica Picó - Manresa ( Mallorca), de Josep Antoni Cerdà.

10 a 14 h - Fira d’exposició, venda i intercanvi

10 a 14 h - Portes obertes al Terracotta Museu

10 a 11.30 h - Taller de ceràmica per a la mainada, a càrrec de l'Associació de Ceramistes de la Bisbal

12 h - Presentació del llibre Rajoles de l’època del gòtic (Segles XIV-XVII), de Josep Antoni Cerdà, Mercedes González i Pere Puigderrajols