Ceràmica i Arquitectura

Els Coromina, Rafael Masó i la gènesi de La Gabarra

Del dv. 18.10.24 al dg. 20.10.24 | 10:00 h

Cada edició de la Terracotta Biennal te una temàtica preferent que relaciona la ceràmica amb un sector professional a través d'unes jornades tècniques estructurades a partir de conferències magistrals, fòrums sectorials i taules rodones de debat. La segona edició te com a temàtica central relació entre la ceràmica i l'arquitectura, per aquest motiu recuperem, en petit format, "Ceràmica i Arquitectura. Els Coromina, Rafael Masó i la gènesi de La Gabarra", l'exposició temporal programada el 2011 en motiu del centenari de La Gabarra, la fàbrica dels germans Joan Baptista i Alfons Coromina en col·laboració amb l’arquitecte Rafael Masó.

L'exposició s'obrirà el divendres 18 d'octubre a les 17h amb una visita comentada a càrrec de Xavier Rocas, comissari de la mostra.

Divendres

Dissabte